Motivationsbrist börjar bli en vana

Tror att onsdagar är den värsta dagen på veckan, tre lektioner varav tre medialektioner. Inte direkt något jag föredrar men har inte så mycket jag kan göra åt den saken. Skulle sedan försöka sitta kvar på lärverkstan och göra bort svenskan och kanske börja med median. Blev det så? Nej. Satt i och för sig kvar men skrev inte ett enda ord på någon av uppgifterna. Så tänkte göra ett försök efter middagen istället, vilket gick lika bra då, resultatet blev att jag hittade väldigt många fina studentklänningar.. och eftersom att jag kände att det inte existerade någon motivation överhuvudtaget så gav jag upp ens tanken på att försöka och for ut och gick istället. Och efter det lyckades jag i alla fall finna nog med tjurskallighet för att inte lämna datorn innan svenskan var klar. Så efter många om och men så har jag då en svenskauppgift färdig och det firar jag med ett avsnitt farmen, en lång dusch och en kopp te. Nu råkade det visst bli ett inlägg ägnat åt skolan, men antar att det är ungefär det som det finns att berätta om i en students liv.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0