Torsdag

Torsdag betyder sovmorgon för min del, dock har dom gjort den väldigt mycket kortare på det nya schemat. Så pass mycket kortare att det inte ens är någon idé nästan, så for på skolan vanlig tid och tog mig tid och lämnade igen böcker till avslutade kurser, så här med lämnar jag både filosofi och psykologi bakom mig. Lyckades dessutom skriva till mig ett B i psykologin, vilket känns helt okej! Annars så består torsdagar av bara långa och hyfsat dryga lektioner, men dagen flyter ändå på rätt bra vilket kanske beror på att vetskapen om att det är fredag imorgon existerar. När jag kom hem så hann jag baka till morgondagens lektion, hur resultatet blev är ju en annan historia det. Och nu funderar jag på att ta en dusch och sedan så ska jag bege mig till Grubbe, tur jag har han att terrorisera nu när Sofia är borta. Nee, skämt och sido, det är väl alltid tur att jag har han. Aja, ska inte uttråka er mer nu.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0