You can break everything I am

Fredag vilket är skönt, även om det bara har varit tre skoldagar den här veckan, men ändå. Dagen har ändå varit halvseg, median sög kraften ur mig men fick hjälp med gymnasiearbetet så nu sitter jag inte fast med det längre. Dagen blev också lite bättre när jag just läste Sofias blogginlägg, det var lite smått roligt ändå. Annars så håller jag för tillfället på att visa mina kunskaper i köket och palt är vad jag försöker åstadkomma vilket ser ut att kunna bli ett hyfsat resultat ändå. Annars så ska jag väl iväg till hästapållen ikväll innan jag beger mig till Rebecka som fyllde år igår, de lär väl festas där men jag förblir hursom nykter i alla fall. I övrigt har jag inte mycket annat att säga för tillfället men ni får ha en bra kväll allihopa!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0