2014-07-01

Hade en rätt skön jobbdag idag och tiden flög som vanligt iväg i en välda fart. Känns rätt bra att tiden går så pass fort om dagarna, man hinner liksom inte bli uttåkad. Efter jobbet körde jag iväg upp till Kaskeluokt men vände nästan lika fort då jag skulle få hjälp av Grubbe att se varför mitt batteri laddar ur så fort hela tiden. Vi, eller han rättare sagt kom fram till generatorn, så nu ska det testas att sätta in en ny och se hur batteritiden ser ut sedan. Det här med bilar är en hel vetenskap har jag upptäckt, jag förstår ungefär precis ingenting men det är ju tur att någon gör det i alla fall. Och för tillfället försöker jag halvt hänga med i någon film men är småtrött så jag tror jag istället joinar pojken och kryper isäng, en dag imorgon också.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0