Day 02 - Where you’d like to be in 10 years.

Bilden av vart jag vill vara om 10 år är ganska klar, huruvida det kommer bli så är ännu osett. I någon stad befinner jag mig i alla fall inte, nej i ett hus i en liten mindre ort, mycket möjligt en by. Mycket troligt utanför storuman. Men inte långt ifrån civilisation och konsum. Där bor jag tillsammans med kärleken i mitt liv. På vardagarna jobbar jag, med något jag trivs med, vad vet jag dock inte och lediga dagar spenderar jag med nära och kära och gör det som faller mig in. Leo börjar trppas ner på och går som en mysig liten skogsmulle. Jaa, kort och gott skulle jag väl beskriva det som det vanliga "svenne-livet", med trygghet, kärlek och nöjen.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0