Day 06 - Write 30 interesting facts about yourself.

Jag hatar när folk som valt att lämna mig efter ett tag kryper tillbaka och tror att saker och ting är precis som förut



Jag har absolut ingen som helst aning om vad jag vill jobba med i framtiden


Ask-konton och dess användares unga ålder är för mig något som är skrämmande



Värme är något jag inte riktigt vet hur man ska hantera



Motordrivet fascinerar mig



... men är värdelös på när de gäller skruvning och sånt där



Känner smått panik ifall jag äter onyttigt ofta



Jag prioriterar lycka framför karriär



Hästar fascinerar mig



.. men jag rekommenderar ingen tjej att börja hålla på med hästar


Detta är första sommaren jag vågat gå i shorts som är kortare än klassiska puma-shorts



Jag tar hellre lastbilskortet än pluggar vidare på universitet



Jag har ett enda biologiskt syskon



...och tre styvbröder



Jag är rädd för förändring


 
Har nära till tårar



... men gråter inte offentligt



Vet inget politiskt parti som matchar mina åsikter



Behöver minst 9-10 timmars sömn för att klara av dagen på ett bra sätt



Har lätt för att bli orolig ifall livet flyter på för bra



Jag tänker alldeles för mycket



Min spegelbild och jag kommer aldrig överens



”:p” är en smiley jag stör mig på



Jag blir lätt väldigt uttråkad när jag ser film, så ser oftast bara halva



Har svårt att uttrycka mina känslor för någon då jag är rädd för reaktionen



Mitt nuvarande förhållande är det enda seriösa förhållande jag haft

... och han har verkligen vunnit sig en stor plats i mitt hjärta



Min bil är ett bevis på materiell lycka



Vill pausa mitt liv nu så att inget förändras



30 sanningar har tagit mig en vecka att komma på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0