En dag ifrån helg

Torsdag idag och det innebär inget mindre än att imorgon blir de helg, och den är efterlängtad, för oj så trött jag har varit varje morgon hela veckan. Men det är bara att vinga sig upp och ge sig iväg, även ifall det känns trögt. Jobbade även dubbelt idag med, även om jag inte direkt anser kvällens jobb som vidare jobbigt, vi drog till boxan och solade och badade sedan raggade vi runt med fyrhjuling, så jaa, det var inte så jobbigt som ni kanske förstår. Så det är väl ungefär vad denna dag har bestått utav, och nu är den snart över. Men det är ju en dag imorgon också så jag ska nog ta och avsluta detta och snart krypa isäng så jag lyckas få de timmar med sömn som min kropp behöver.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0