En lite halvjävlig måndag

Dagarna går utav bara farten och jag hinner knappt med, och det här med att starta datorn är något som inte händer alltför ofta. Och egentligen borde jag inte gjort det nu heller eftersom att jag borde sova, helst för en halvtimme sen typ. Men det får väl gå, har för övrigt varit en typiskt måndag. Iprincip allt som har kunnat gå åt skogen har gjort det. Eller okej nu tog jag i, det var egentligen bara det att då jag skulle ut i byarna på eftermiddagen så hade jag för lite bränsle för att kunna ta mig hela rutten men det gick inte att tanka pågrund av strömavbrottet. Så jag fick helt enkelt vända efter halva biten och tanka då, inte alls tidskrävande.. men det gick ju an det med. Annars har det flytit på idag, hästapållen fick nya skor och ikväll så har jag åkt kneeboard och nu tänker jag krypa isäng och sova några timmar.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0