En snabbvisit i guldstaden

Igår befann jag mig som sagt var i skellefteå, jag och Sofia drog en liten roadtrip dit då Linnea bestämt att bosätta sig där ett tag. Vi åkte gummibåt i älven i tre timmar, kom tio minuter försent till wok'n roll, låtsades tycka trainspotters var bra, såg en vild igelkott och åt fish'n chips, vilket typ är det godaste jag någonsin förtärt. Det var ju trästocksfestivalen där borta i helgen, något jag trodde skulle vara så mycket större än vad det egentligen var. Kanske berodde detta på att musiken som spelades inte var min smak samt att det var alldeles för många konstiga och fulla människor för en nykter Lovisa. Men hursom, det var inte trästocks jag åkte dit för utan det var för att umgås med mina vänner och det gjorde jag ju så det blev ju ändå en lyckad resa. Men det känns skönt att vara på hemmaplan igen och medan alla kommer sitta bänkade framför fotbollsfinalen (?) ikväll så ska jag sova i alla fall. Det är ju redan måndag imorgon och jobbet väntar.

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0