Snart var det helg igen

Har varit så otroligt trött idag, så att det blir helg imorgon har jag ingenting emot. Får se ifall jag kilar iväg till swampsoccern direkt efter jag slutat, har ju tyvärr inget lag att spela i detta år vilket känns tråkigt eftersom att det är så otroligt roligt. Men har i alla fall spenderat dagen på jobbet och det har väl gått helt okej. Sedan hann jag med en skogstur med hästapållen som förövrigt såg ut att trivas rätt bra på det nya betet. Annars har det inte hänt mycket alls idag vilket är lika bra då jag känner att energin inte är på topp, kliva upp tidigt och göra nytta om dagarna tar på. Jag får helt enkelt leva på helgerna, men inte mig emot, har ändå en förmåga att bli uttråkade ifall jag går hemma hela dagarna.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0