Trötthet hör till måndagar

Igår så hann jag med lite bad med hästapållen där på kvällskvisten och sedan så fick bilen sin beskärda del också, lite bilvård utav Grubbe och nu går the black pearl som aldrig förr. Så det tackar vi för! Synd bara grusvägarna är så blöta så hon är mer brun än svart för tillfället. Och idag har dagen bestått utav jobb innan jag brummade upp till Kaskeluokt, kvällens plan var kneeboarding men spöregnet och åskan gjorde att det inte kändes alltför lockande. Men det kommer fler dagar och det var nog ändå lika bra för jag känner att sömnen är nära och det skulle vara skönt med ett antal timmars sömn inatt. Var ju lite drygt tre vekor sedan jag var här nu så det känns rätt bra att krypa ner i min säng, i mitt rum med min fina sjöutsikt. Och med det sagt så säger jag nu gonatt på förhand, ska försöka skriva klart mina 30 sanningar innan jag somnar.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0