Värmen fortsätter

Nu tycker jag faktiskt på riktigt att vi har haft det på tok för varmt alldeles för länge. Man blir ju helt slut på i både huvud och kropp av egentligen ingenting. Men förhoppningsvis så dröjer det inte alltför länge innan det kommer lite kyla i alla fall, jag vill helst att det ska bli höst men det lär jag nog tyvärr få vänta på ett tag. Har i övrigt haft en ganska lat dag, sedan det att jag kom hem från jobbet har det inte blivit mycket gjort, men så får det faktiskt vara ibland, speciellt i sådan här värme. Och nu tänker jag snart börja krypa isäng, men först ska jag klura lite på en ny design, får se ifall jag får till det som jag vill ha det men jag tror att det kan bli en aning klurit, speciellt nu då jag inte har något photoshop längre.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0