Värmeslag

Klarar verkligen inte av denna värme längre, nu är det nog och sommaren får mer än gärna vara över. Förstår inte varför folk säger att den svenska sommaren är kylig, för helt ärligt, är det någon som frysit idag? Nog för att jag bara suttit i en bil hela dagen och jobbat på men jag kan inte påstå att det var vidare kallt ikväll heller, utanför bilen. Men jag unnar väl er sommarfantaster denna värme och försöker stå ut någon dag till innan jag på allvar börjar planera en framtid i alaska. Förutom en ändlös klagan över värmen tror jag inte att jag för tillfället har så mycket att berätta, rätt lång dag på jobbet så jag tog och varvade ner med en fridfull tur ut i skogen med hästapållen ikväll. Sedan såg jag faktiskt tv, jag lovar, i säkert tre minuter. Ijustwanttobecool-grabbarna gästade skansen och framförde sin självis så jag kände att det var något jag inte kunde missa. Även om sång kanske inte är deras starkaste sida.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0