Ännu en midsommar

Så var årets midsommarafton över, gjorde väl egentligen inget speciellt igår. Blev först middag med lite av släkten sedan körde jag ner till Storuman för att se vad Rebecka & co hade för sig. Kändes väldigt skönt att vara nykter igår måste jag säga. Men blev en rätt sen kväll vilket resulterade i en lång sovmorgon. Och då det har regnat hela dagen så bestämde jag mig för att städa lite, råkade också bli en liten powernap, måste sluta upp med dessa då dom kan bli rätt långa ibland, men det är sånt som händer. Kvällens plan är en pw ifall det skulle kunna varas uppehåll ett litet tag, annars blir det lugnt med antingen någon film eller serie. Känns skönt att det bara är lördag idag även om det i huvet känns som söndag. En extra ledig dag har aldrig skadat.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0