Bästa på väldigt länge

Då var det bara att inse det faktum att denna helg är över, och en sån helg det har varit! Helt klart den bästa på väldigt länge. Har fått umgås med alla människor runtomkring mig som jag tycker om och uppskattar. Helgen drog som jag nämnt igång med balen, heöa fredagen gick åt till förberedelser innan det slutligen var dags för röda mattan. Kom en hel del folk på efterinsläppet och Albin & co levererade över förväntan enligt mig själv. Och sedan talludden igår får vi inte glömma, började ute på tistelön med grillning med Maria och Rebecka innan vi for iväg till udden och träffade resterande av vårat lilla kompani. Höjdpunkten var också när Sofia kom trots att hon först tänkt stanna hemma. Spenderade även denna helg med min fina pojke, som pricken över i:et. Så kortfattat, en helt galen helg med trevligt sällskap. Men allt det roliga tar slut och så även detta, söndag idag och imorgon blir det allvar, första dagen på nya jobbet. Förväntansfull men också sjukt nervös. Men förhoppningsvis går allt som det ska.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0