Dagar och år

Har varit en väldigt seg dag, men nu börjar den i alla fall lida mot sitt slut. Började dagen med att spendera lite tid i solen, måste ta vara på de tillfällen som ges nu innan studenten då solarium är något jag inte ens tänker tanken på att prova. Blev lite väl mycket sol dock, så har mer en röd nyans än brun. Sedan ett pass med hästapållen innan det var dags att ta tag i den där joournalistikuppgiften. Kände mig hyfsad nöjd tills det att jag kom på att det inte bara skulle vara ett uppslag utan en framsida också.. Då gav jag upp och for ut och gick istället vilket resulterar i at jag får ta tag i framsidan nu istället. På tal om något helt annat så har det slagit om till juni nu, händer sjukt mycket den här månaden så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Men en dag i taget, 1:a juni idag vilket innebär ett halvår med Grubbsen, känns ganska lite speciellt med tanke på hur lång vår resa hit egentligen har varit. Men känner att dagar och år inte har någon betydelse så länge han finns med i mitt liv. Lite klyschigt kanske men det får det vara ibland. Annars så är det bara att ladda upp inför måndag, ny skolvecka men även den sista skolveckan för min del, känns skönt men ändå konstigt, känns som gymnasiet skulle vara i en evighet.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0