En kväll på skyttebanan

Att vara tillbaka på skolan efter långhelg kändes inte sådär jätteinspirerande, men har ju halft lagt skolan bakom mig så är mest bara där för syns skull nu känns det som. Lämnade även in min dator för rensning av vissa program då jag ska köpa ut den nu. Annars har det varit en rätt händelselös och tråkig måndag. Hann iväg till hästapållen en snabbis innan det var dags att bege sig till skyttebanan för lite skjutning med jägarexamen. Duvor och hare stod på tur, och de första rundorna ska vi inte ens diskutera men de två sista kändes bra. Vill så gärna bara få de där ur världen! Sedan körde jag iväg till Kaskeluokt, kommer lämna tofyn här nu då den nog inte riktigt är i skick för trafik i samhälle plus att det snart (möjligtvis redan) är körförbud på den. Så det är lika bra den får stå här. Har ju halft bestämt mig för att skaffa mig en egen pärla inom en snar framtid, vad det blir är en annan sak. Troligtvis en tysk. Mycket troligt en blå/vit sådan. Men det är osett och benen mina funkar rätt bra dom med.

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0