Nu går det bra

Känner mig verkligen aktiv här, eller så inte. Men har väl prioriterat lite annat framför bloggen vilket känns ganska så realistiskt. Förutom jobb på dagen igår så hann jag tvärbygga ihop en hage sedan så fick jag hem bilen vilket resulterade att jag körde bil resterande av kvällen. Fick dessutom med mig Sofia, vilket var mycket trevligt. Och självklart så var min svarta pärla aka Judit tvungen att godkännas utav Grubbe, och även om jag inte ens förstår hälften av det han säger när det gäller bilar så fick jag för mig att den var helt okej. Han är ju för gullig. Och denna dag har gått åt till jobb och sedan en tur till skarven. Men imorgon är det fredag, och även om dagen kommer bli halvdryg så ser jag framemot kvällen. Annars har jag inte mycket att nämna, förutom att jag nu snor en bild av Sofia. Sorry.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0