Tråkig tisdag med mycket värme

Har egentligen inte mycket att säga, men slänger väl in ett litet inlägg bara för ordningens skull. Har verkligen inte gjort mycket alls idag, var på skolan i 20 minuter innan jag sedan begav mig till banken. Så nu har jag mitt konto på handelsbanken och inväntar bara mitt fint designade bankkort för att sedan dissa nordea helt. For sedan ut till hästapållen och drog ut i skogen med han och på hemvägen så passerade vi vattnet så att båda fick lite svalka i denna värme som valt att skölja över oss. Sedan trodde jag att det var idag jag skulle klippa mig och färga håret men det var imorgon istället, men det blir bra det med. Annars har det inte hänt mycket alls idag ochska försöka mig på en tidig kväll ikväll vilket jag misslyckats med totalt med den senaste tiden.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0