17 sidor och 7 månader senare

Dagarna och veckorna bara rusar förbi en väldig fart, redan onsdagkväll och jag tycker veckan just har börjat. Skolan hade någon utedag i backen idag och min förkylning ställde till det lite där då jag kände mig för frisk för att ligga hemma och vara sjuk men för sjuk för att vara i backen och åka. Så jag gjorde helt enkelt så att jag var hemma, men pluggade. Inte det roligaste kanske men helt klart värt i slutändan för jag kan då lugnt påstå att jag har fått saker gjorda. Började med att skriva novellen som skulle vara färdig så fort som möjligt, blev ändå skapligt nöjd. Sedan så fick jag klart ett abstract till gymnasiearbetet så att jag kunde lämna in det. Sedan i augusti har jag hållit på med det där och 17 sidor och 7 månader senare så är jag klar. Går bara att få godkänt eller icke godkänt på det och blir jag inte godkänd så är det bara att bränna studentmössan som är på väg för då blir det ingen student för min del. Ingen press, ingen press alls. Men skulle det inte bli godkänt så har jag ju i alla fall lite tid att fixa till så på så vis känns det extra bra att va klar tidigt. Sedan hann jag med lite jägarexamen också, med väldigt stor betoning på lite. Men imorgon blir det skoldag för min del även om det är aktivitetsdag då också men badminton kan jag i alla fall spela. Snart är jag då kvitt denna förkylning så med mycket sömn inatt så tror jag att morgondagen kommer att vara bra.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0