Beslutsångest, kroppskomplex och varning för ett långt inlägg

Det har varit en rätt så dålig dag idag, varför vet jag inte riktigt men skulle helst av allt bara vilja gå och sova. Nej men blev först lite smått upprörd över våran diskussion vi hade på skolan där en hade skrivit om kroppskomplex och sedan blivit beskylld för att ha gjort det för att göra reklam för portalen där hennes blogg låg. Kom då också på att jag har ett inlägg om kroppskomplex i utkastet, där det nog lär förbli har jag en känsla av, men vem vet, kanske kommer det ut någon dag. Sedan skulle vi ha syv-info en timme efter jag slutat och sedan när jag väntat den timmen så visar det sig att jag inte ens behövde vara där. Det förstörde min dag litegrann. Sedan så har jag lite beslutsångest då jag fått besked om att jag har ett jobb i sommar men jag vet inte om jag ska ta det eller våga chansa och inte ta det och hoppas på att jag får det jobbet som jag helst ville ha. Det gäller att prioritera rätt nu och jag är inte så bra på sådant. Den sista lilla faktoren som gjort denna dag lite bitter är att frågorna på internet till jägarexamen gick rent ut sagt åt helvete. En liten gnista hopp om att klara det hade ändå tänts då frågorna  boken gick bra, men den släcktes lika fort. Så jaa, det var väl min dag och nu tänker jag ta en lång dusch, slå igång något roande och sedan sova och hoppas på en bättre morgondag.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0