Det tar på att ligga på topp

Som jag nämnt så har det under de två senaste dagarna inte blivit många knop gjorda, i alla fall inte om man ser det från skolans perspektiv. Men då kan jag glatt (?) överraska och säga att idag har det varit helt tvärtom. Satt till och med kvar på lärverkstan och det har gett lite resultat faktiskt, två uppgifter inskickade och novellen påbörjad. Jag tror att det är den enda mediauppgift som faktiskt passar mig riktigt bra. Fortsatte litegrann med pluggandet efter skolan också men kände att frisk luft var vad min överansträngda hjärna behövde så jag for ut och sprang. Ishalkan som var imorse hade övergått till slask vilket inte var till någon fördel, i alla fall inte med icebugsen. Kändes som att för varje steg fram så for man tillbaka två, men det gick ju det med tydligen. Men nu börjar jag vara rätt trött och sliten så nu lägger jag allt vettigt och nyttigt åt sidan och slår igång farmen istället. Hehe

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0