En liten gilla-knapp

Första riktiga dagen på sportlovet och det känns väldigt bra. Förra året "missade" jag ju sportlovet i och med all pendling till Lycksele för körkortet. Men i år så är jag ledig, ett sista sportlov. Så vad har jag då gjort idag, inte så mycket ändå. Pillrade ihop lite små detaljer i designen så nu har jag bland annat en gilla-knapp. Jag är en gillare och kände därför att min blogg behövde en alldeles egen sådan. Sedan så har jag skottat av och fram transporten som hade blivit översnöad. Passade då också på att lasta in hästapållen eftersom det var ett tag sedan men det gick bara bra ändå. När jag kom hem så for jag ut och sprang när jag ändå var igång och även idag gick det så ädr enkelt, så det var härligt. Sedan avslutar jag denna måndag med att fara iväg till Grubbe, så jag har absolut ingenting att klaga på.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0