En liten händelselös men bra måndag

Kändes helt okej att vakna upp och det var måndag, ja inte själva uppvaknandet kanske då det var lite tidigt för min smak. Men att bege sig in i vardagsrutiner igen kändes ändå förvånansvärt bra, brukar ju kunna gå lite trögt efter helg. Kan väl inte direkt påstå att det hänt så mycket idag, förutom skolan så har jag ungefär bara hunnit med en tur ner till isen med hästapållen. I övrigt en mycket händelselös dag. Men som man brukar säga, det är ju en dag imorgon också. Då ska naturredovisningen sitta, som jag förövrigt i skrivande stund kom på att jag kanske bör träna lite mer på.. Så där rök alla mina timmar som jag hade tänkt sova inatt. nej skämt och sido, ska väl inte ta alltför lång tid att gå igenom andning.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0