Ett år går rätt fort

Hostar mig igenom dagarna som om mina lungor inte vill vara kvar i min kropp, men vad gör väl det, livet flyter på som det ska ändå. Gjorde bort naturredovisningen imorse vilket var väldigt skönt, ena sak mindre på todo-listan. Dock känns det som att det för tillfället faktiskt inte är så fasligt mycket där, inte mig emot. Blev en liten trip till hästapållen på hålet innan jag begrav mig under filten och såg serier tills det var dags att bege sig iväg på skolan igen. Var inte direkt någon jobbig sista lektion då nästintill all tid gick åt till att planera balen, sakta men säkert börjar det närma sig nu. Sedan hade jag tänkt fara iväg på jägarexamen ikväll och ta del av repetitionen men kände att jag nog skulle få ut mer av att plugga hemma. Så sagt och gjort, fram med boken som förövrigt väger ton känns det som och så var det bara att tag i alla frågor. Tråkigt var det men vill helst bara få det bortgjort och det gör det inte av sig själv så att jag har inte så mycket till val. Har förövrigt haft körkortet i ett år idag, vilket firades med lite beblandelse trafikkaos då en liten förvirrad tant inte riktigt förstod vad en huvudled var, men det gick ju fint i alla fall.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0