Ett inlägg medan jag samlar energi

Känns inte som jag gjort någonting idag, men känner mig ändå sjukt trött. Så trött att jag skulle kunna somna nu ungefär, men så roligt ska vi inte ha. Så vad har dagen bestått av då? Som jag nämnde inte så mycket, for från Norrdal imorse efter vårat försenade födelsedagsfirande igårkväll, vilket var trevligt som vanligt. Annars har jag hunnit med trickträning/lastning med hästapållen, ner till lurf för att prova sadlar på Romeo och sedan har jag hunnit laga mat också. Och även om jag skulle vilja stanna här i soffan där jag för tillfället har strandat så tänker jag nog fara iväg till hästapållen igen för ett ridpass också. Sedan så hade jag planerat att fara ut och springa ikväll också så det är bara till att försöka finna lite energi och ta tag i dessa saker. Hade väl inte så mycket mer att dela med mig av just nu, så istället kan jag bjuda på några bilder från igår, vilket aldrig lär hända om jag inte gör det nu.

 
 
 
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0