Fullt upp, jobbansökan och snö i mängder

Var uppenbarligen väldigt upptagen igår för något inlägg hanns det då inte med. Och det stämmer väl delvis, att jag var rätt upptagen. Dagen gick åt till att delta i skolans må-bra-dagar genom att på förmiddagen spela badminton och måla naglar och på eftermiddagen se film. Min underarm är för övrigt död efter badmintonen. Kvällen gick åt till att motionera ett stycke hästapålle och sedan drog jag direkt iväg till Grubbe. Idag när vi klev ut fick i alla fall jag nästintill en chock över hur mycket snö som hade kommit, hans reaktion var väl inte direkt chock mer ett lyckorus kanske. Linnea fick också bevittna snömängden idag när hon insåg att nisse blivit inskottad. Annars har jag förutom att deltagit på dagens enda lektion varit hos hästapållen där det blev både ett dressyrpass och sedan plumsa i djupsnön som kommit. Har även sökt ett till jobb idag vilket kändes bra och jag hoppas verkligen att jag får det för det skulle ha varit det ultimata. Bara att hålla tummarna med andra ord. Men hur som helst, fredag idag, solen skiner för tillfället och jag har ingenting att klaga på.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0