Fullt upp

Blev så att jag och Sofia drog iväg till Lycksele en sväng igårkväll, körde omkring lite och träffade folk innan vi for hem igen. Det var trevligt, kul att göra något spontant och ha något att göra. En välbehövlig trip helt enkelt då Sofia är en sån där vän som man verkligen kan prata om allt med och då menar jag verkligen allt. Nej, jag gillar våra små äventyr. Och idag har jag ändå hunnit med en del, än fast det blev en välbehövlig sovmorgon. Började med att dra iväg till hästapållen, fixa allt och sedan ett pass på banan. Finns inget bättre ställe att tänka på som på hästapållens rygg. Sedan hann jag förbi en sväng hos Klara, som är i full gång med att flytta, så jag lyckades få med mig lite saker också. Annars så har det varit rätt lugnt tills nu ikväll då jag bestämde mig för att fara ut och springa, och idag gick det sådär bra som man önskar att det skulle gå varje dag. men det är liksom huvudet det sitter i. Men nu blir det nog inte så mycket mer gjort av den här dagen, känns i alla fall skönt med lov då det inte ens existerar en tanke på söndagsångest.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0