Glömmer bort vilken dag det är och känner inspirationen och glädjen flöda

Om alla söndagar kändes lika inspirerande som denna söndag gör så skulle jag absolut inte klaga. Även om jag sov lite halvkasst inatt så har i alla fall dagen hittills varit bra. Och än är den inte slut så det kan ju bara bli bättre. Imorse när jag hade vaknat till och så drog jag ner hästapållen till ridhuset för lite hoppning, och det var en sådan här dag då all tid man lagt ner märktes. Exemplariskt är väl ett ord som beskriver hans prestation och beteende idag. När jag kom hem så halvsov jag litegrann till skidskyttet, känns lite smått konstigt att Björn Ferry ska sluta åka nu men det kanske är på tiden. Jag tycker han har åkt så länge jag kan minnas, vilket i sin tur kanske egentligen inte är så länge men. Nu borde jag egentligen plugga lite till jägarexamen medan jag inväntar Sofia och farmenfinal. Det blir trevligt det, ja inte pluggningen men Sofia-besöket. Efter det spenderar jag resterande av kvällen med Grubbe. Så hur jag än försöker så finns det inget att klaga på när det gäller denna dag.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0