Redo för kvällens äventyr

Har haft egentligen hela dagen på mig att skriva ett inlägg, men inte har jag gjort det. Så då blir det som vanligt att jag sitter här i sista minuten och försöker skriva ihop något som ska likna ett inlägg innan jag ska bege mig. En standard helt enkelt. Har väl inte mycket att informera om denna dag, vädret har uppenbarligen haft kraftiga humörsvängningar hela dagen, stundvis har det varit underbart ute och stundvis har man flytt inomhus. Hann i alla fall ut i solen i förmiddags och tricktränade hästapållen litegrann. Annars har det snöat eller blåst rätt kraftigt så har spenderat lite tid inomhus och gjort iprincip ingenting. Nu har jag just duschat och ska snart bege mig hemifrån då jag ska köra åt Rebecka ikväll, Blattnicksele var tydligen kvällens destination. Kan väl bli trevligt det.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0