Tiden rinner iväg

Så var också den här helgen över, tycker den har gått otroligt fort. Gårdagen rann bara förbi och något inlägg hanns det inte med i farten. Men blev i alla fall en tur uppe vid blaikfjället med Klara, Tomas och Kim. Och på kvällen så körde jag dom till Umnäs och tillbaka. Men det var gårdagen det, nu är det söndag och verkligheten närmar sig med stormsteg. Efter gårdagens äventyr så tog jag mig en välförtjänt sovmorgon, som blev ännu längre i och med att klockan ställdes fram. Annars så har jag försökt mig på att plugga lite samtidigt som jag har jour på flasklammet då pappa är borta idag. Hade även tänkt bege mig ut på en pw men såg nu att klockan rusat ivag så jag tror att jag skippar det helt enkelt. Så resten av kvällen ska väl gå åt till att njuta av de sista lediga timmarna, duscha och hoppa i säng i tid. Men nu är det enbart två veckor kvar till påsklov, och efter påsklovet brukar allt gå i en väldig fart så det känns som att sommaren närmar sig, vilket jag också tänkte på idag när jag kollade efter lite kläder som jag tänkt klicka hem inom en snar framtid. Nej, sidospår där.

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0