Brodern är redo för bal

Att kliva upp imorse var det jobbigaste på länge, och kan väl inte påstå att skoldagen var särskilt bättre. Media hela dagen och enbart balplanering, är det något jag är less på så är det denna j*vla bal. Men snart är allt bortgjort och då kanske det slutligen varit värt det. Fick i alla fall ett samtal av Kristoffer idag som fixat både slips och skjorta, så nu är brodern redo för balen och jag tror att jag själv också har det mesta under kontroll. Bara sminkningen jag är lite orolig inför, men det löser sig. Bil och körning överlåter jag till pojkvännen så på den fronten känns det lugnt. Tror att det är själva ordnandet av balen, som självfallet fallit på våran klass, som är det mest stressande och jobbiga. Annars har jag inte gjort mycket idag, hunnit iväg till hästapållen och han går som en klocka nu, förhoppngsvis blir det dressyrdebut för oss inom en ganska snar framtid. Hans uppfödare ville se oss i skellefteå snart så jag får spåna vidare på det. Aja, är helt slut i huvet så det får räcka med detta, har i alla fall sovmorgon imorgon och sedan får jag ju faktiskt helg efter morgondagen.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0