Dygnet räcker ibland inte till allt man vill

Stressar mig igenom dagarna och inser alltmer att jag kanske bara är en vanlig dödlig. Dygnet har visst bara 24 timmar trots allt. Allting har en förmåga att krocka med varandra och och det blir alltid nytta och nöjen som kolliderar. Idag är en sådan dag, då det både är fullt upp samt att jag får ta nyttan före nöjet. Hade heldag i skolan (eller till halv två..) Sedan var det bara iväg till hästapållen och fixa allt där lite snabbt, iväg på personalmöte och nu har jag strandat hemma en sväng för att inta lite mat för att sedan gå på ett jobbpass ikväll. Klassen har grillkväll hos Frida ikväll, missar själva grillningen men ska försöka hinna förbi efter jag har slutat och säga hej i alla fall. Men cash is king som man brukar säga, och dessutom trivs jag så otroligt bra så jag ska absolut inte klaga. Men man kan ju alltid önska att dygnet hade någon timme mer i alla fall. Imorgon har jag ingenting planerat så då ska jag passa på att göra just det, ingenting.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0