En sån där så kallad onsdag

En sån dag, och än är den långt ifrån över, men nu har jag i alla fall tid att vila en liten stund. Om än inte länge då jag snart är på språng igen. Som jag nämnde i förra inlägget så är onsdagar veckans värsta dagar, och jag måste medge att de blir ännu värre ifall man går in med den inställningen. Gaah, är så less på allt som heter skola så jag skulle bara vilja spy på nån! Vart tog den där positiviteten vägen? Aja, efter skolan var det bara att skynda iväg till hästapållen för att motionera honom litegrann innan jag for hem igen och fixade någonting att äta. Och nu har jag landat i soffan för att hinna andas ett tag. Men snart rullar jag iväg på jobb, men det gör inte så mycket. Skönt att faktiskt kunna göra något vettigt någon kväll. Ett som är säkert är att jag i alla fall kommer att somna utan några större problem ikväll.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0