En skön tisdag

Tisdagar betyder extremt lång sovmorgon, börjar inte förrän två nu när naturen är bortgjord. Och idag fick vi ledigt från median, dock när vi väl var där eftersom att vi bara var tre stycken. Så kan väl inte diekt påstå att det var någon jobbig skoldag. Vi är ju dessutom ledig på fredag också vilket är rätt skönt och det innebär också att det inte är någon hel skolvecka kvar nu. Men innan jag begav mig till skolan idag så var jag förbi på banken. Har ju pengar både på nordea och handelsbanken men känner nu att jag vill ha allt på samma ställe så ska dumpa nordea helt och hållet nu och enbart ha handelsbanken. Bokade möte med dom för överföring och sånt där. Fick även hem voltigegjorden idag så det blev premiär med den på hästapållen ikväll. Och det var ett bra köp. Blev en pw/springtur ner dit vilket var riktigt härligt. Men nu tänker jag kvälla och inte göra mycket mer av den här dagen, ingen sovmorgon imorgon så ska ta mig isäng i tid.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0