Påbörjad uppstart av otränad kropp

Startade min dag med en lång sovmorgon även om jag kanske skulle ha hunnit göra en hel del om jag inte gjort det. Men sömn är också en viktig del i livet, så idag fick det prioriteras. Hann sedan iväg en sväng till hästapållen innan det var dags för dagens första, sista och enda lektion. Kan tänkas att jag blivit en aning bortskämd med det schemat jag har just nu, men det är det sista rycket och då får det vara så. Sedan det att jag kom hem idag har tiden bara rusat iväg och det känns som att jag inte fått någonting gjort. Dock har jag skickat in en slutversion på gymnasiearbetet samt så tänkte jag att jag skulle komma igång och röra på mig efter förkylningen som varat i nästan en vecka nu. Så det blev en timmes pw och sedan lite styrka hemma. En liten början i alla fall och det var skönt att komma sig ut en sväng. Men imorgon väntas onsdag, vilket är veckans mest dryga dag så det är väl bara att samla krafter och avklara den med.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0