Positivitet

Idag är en sån här dag då man känner sig så glad att man bara vill hoppa rakt upp och ner, av ingen speciell anledning. Kanske förstår ni känslan och om inte så är det väl bara att inse det faktum att jag är långt ifrån som alla andra. Men lika glad för det är jag. Fick börja dagen med lite sovmorgon, redan där är det ju en helt okej dag. Sedan räknade jag ut att efter det att denna skoldag blev avklarad så är det enbart 10 skoldagar kvar (räknar inte stockholmsresan som skoldagar..). Efter skolan gjorde jag ingenting och ladda upp för jobb nu ikväll, trivs så otroligt bra! Kände mig glad och inspirerad när jag körde hem, då känns det verkligen rätt. Och nu tänker jag spendera resterande av kvällen på att göra ingenting och njuta av vetskapen om att jag är ledig imorgon, jaa från skolan i alla fall, ett jobbpass på eftermiddagen står på schemat, men det gör mig inget. Känner att detta blev ett mycket posotivt inlägg, men livet flyter på så bra nu och jag hoppas pusselbitarna håller sig på plats och att det fortsätter så här!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0