Så var det söndag igen

Blev en bra gårkväll med Rebecka och Maria, också lilla Jonatan förstås. Även om han inte är så liten längre. Blev kubbspel och en allmänt trevlig kväll. Kom hem lagomt till att se skäggiga damen vinna, kunde inte ha brytt mig mindre faktiskt. Idag så har jag hunnit med lite mer än vad jag gjorde igår, började med en skön sovmorgon och en bra frukost tog sedan tag i något som liknade ett diskberg. Bokstavligt talat. Sedan blev det en pw, med några inslag av löpning också mest bara för att känna i vilken form kroppen var i. Sedan åkte jag ner till Storuman med Klara och Tomas och åt även med dom innan jag begav mig till hästapållen. Nu har jag landat i soffan hos Grubbe så ska väl invänta honom innan min söndagskväll är fulländad. Och medan jag nu är ensam en stund passar jag på att öva inför svenskatalet som jag har imorgon. En ny skolvecka väntar, och denna vecka är Sofia hemma igen, efter sin Irlandsresa, har behövt hennes negativitet litegrann. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0