Stockholm del1

Sent igårkväll kom jag äntligen hem efter att ha tillbringat veckan i Stockholm med några andra treor. Skulle bli otroligt långt ifall jag skulle skriva precis vad vi gjort men jag lägger upp några bilder och skriver lite kort, tror även att jag delar upp det i två inlägg då jag faktiskt lyckats tagit en hel del bilder faktiskt. Måndagen bestod i alla fall till största del bara av en tio timmars bussresa, så på kvällen blev det bara en snabb titt lite runtomkring innan sängen lockade. Tisdagen var det fullt schema med att titta på mumier på medelhavsmuseet, barockt på kulturhuset, kolla på livrustkammaren och på kvällen blev det en "puss-och-snusk-rundtur" på gamla stan. Efter kollade vi in Stockholms nattliv. Onsdagen var den jobbigaste dagen efter 3 timmars sömn så blev det riksdagsbesök, medeltidsmuseet och slutligen levande historia. Sedan drog vi på egen hand ut på gröna lund på onsdagkväll.






















 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0