Äntligen är fredagen här

Var väldigt längesedan det kändes så här skönt med helg, har varit rätt hektiska dagar så en oplanerad helg känns rätt behövlig. Ska dock iväg och fixa en sak imorgon, men berättar om det sen när allt är färdigt. Blev en rätt tung dag både eftersom att tröttheten börjar ta ut sin rätt och dessutom mycket post och paket i mängder. Men tio över fyra tog jag helg och nu skulle jag lätt kunna sova några timmar men ska iväg till hästapållen, sedan får jag se ifall jag drar och terroriserar Maria en stund eller tar en lugn kväll hemma. Det återstår helt enkelt att se. Blir nog bra hursom, förhoppningsvis får ni andra också en bra kväll och så hörs vi när vi hörs.

                                      Inga arkivbilder vare ja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0