Blev i alla fall fina tapeter

Hade tänkt mig att fixa några saker idag när jag var ledig, först fixa med elavtalet men blev strul för vattenfall så det sket sig. Får försöka hinna med det efter jobbet imorgon istället. Sedan skulle jag förbi park för att fixa med lönerapporten, men fick inte tag i rätt människa så blev inget av det heller, och idag var enda dagen jag skulle ha tid till de. Suck. Men något som gick min väg i alla fall var att hitta en fin tapet, så förhoppningsvis kommer den om någon dag. Längtar tills den är uppe på vägen så jag får se ifall det kan tänkas bli lika bra som jag tänkt mig. Blev sedan en tripp till ridhuset med hästapållen, körde markarbete då jag hittat en övning jag tyckte skulle passa bra. En massa galoppbommar i alla håll och vinklar. Jag personligen är jättedålig på att ta mig tiden till markarbete, men insåg idag hur mycket man får gratis i själva hoppningen ifall man kör mycket bommar. Så där får vi bättra oss. Men nu är det dags för sängen och imorgon väntas jobb, ber till högre makter och hoppas på att folk skottat fram postlådorna. Godnatt!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0