Daddy dear you know you still number one

Började inte så jättetidigt imorse men tröttheten var ändå total då jag nattsömnen blev enbart 6 timmar. Och jag som minst behöver 9 timmars sömn.. Men är huvet dumt får kroppen lida, blev helt enkelt kvar hos Maria liite för länge igårkväll, film var planen och sedan blev det givetvis massa prat så att klockan rusade iväg. Men trevligt var det så det var definitivt värt det. Förutom att tjäna pengar idag så tog jag mig en helkväll i stallet, fick verkligen en aha-känsla i traven idag. Lika roligt varje gång när man inser hur lättriden man fått till honom, han kan verkligen jobba på den där lilla hästapållen. Blev inget direkt krävande pass utan bara lite lungt. Och för min del blir det duschen nu och sedan godnatt typ. Hoppas förresten att den nya designen funkar för alla, och sist men absolut inte minst så tänkte jag ägna en sista rad åt pappsen då det är farsdag. Absolut bäst är han.

 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

varrt jobbar du?

Svar: Huvudsakligen på posten, men ibland brukar jag vika lite här och där. Dagis, personlig assistent och ibland åt bemanningsenheten :)
Lovisa Olofsson

2014-11-10 @ 10:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0