Frost är både skönt och fint

Det var nog tur att jag kostade på en ny fläkt till Judit för några veckor sedan för imorse var första gången som jag riktigt behövde den. Att ha täckesvarm temperatur och sedan bege sig ut i "kylan" fick en i alla fall att vakna till. Men det är så gudomligt mycket skönare att frysa än att svettas så mera vinter åt folket. Men hursom, torsdag idag vilket innebär reklamdag, men den gick ändå smidigt. Och vilka vyer den bjudit på, solsken och en massa frost i träden. Dock svårt att spegla verkligheten med en bild då det var alldeles för soligt. Har tagit en lugn kväll och sett ikapp paradise men nu ska jag sova så jag tar mig upp imorgon.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0