Ladda ur och ladda om

Efter att snart ha hållt igång non-stop i 14 timmar så börjar äntligen denna dag lida mot sitt slut. Först så skulle hästapållen få tandläkarbesök med lugnande och allt vad det innebär, så efter att ha lämnat en halvt sovande hästapålle så var det bara att ge sig iväg på jobb. Det blev på fritids idag, rätt okej men lite jobbigt för huvet att hålla reda på alla som far hit och dit i en väldig fart. Hade lätt kunnat somna i soffan efter middagen var intagen men då visste jag att där skulle jag bli kvar resten av kvällen, så istället brummade jag iväg till gymmet. Känner jag inte av min rygg imorgon blir jag nästan lite besviken. Men skönt var det att få ut den där sista fysiska energin, så nu är det bara att försöka ladda upp med ny så jag orkar med morgondagen. Mer fritidsjobb står på schemat så all energi jag hinner få kan nog behövas.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0