Lite vinter idag

Kan inte direkt påstå att jag gjort nämnvärt mycket utav den här dagen, försökte mig på att få till något som skulle likna schnitzel. Tog ungefär hela eftermiddagen och resultatet blev inte vackert men fullt ätbart. Nu ikväll tog jag mig ut på en promenad, måste verkligen passa på när det faktiskt är tvåsiffrigt på minussidan. Ska vi kanske få en vinter i år? Förra årets vinter uteblev ju totalt så jag hoppas verkligen på revansch detta år. Sedan så hade jag morognsdagens planer färdiga, hade först tänkt att ta mig ut på rådjurs/räv-jakt för att sedan på eftermiddagen fara och kolla på lägenheten och avsluta med ett gympass. Men det blir jobb istället och det låter väl bra mycket vettigare, får helt enkelt skjuta upp dom där planerna litegrann.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0