Milslånga dagar

Känslan just nu är att denna vecka aldrig ska ta slut, helgen känns en evighet bort och dagarna milslånga. Och när jag sedan inser att det bara är onsdag, och inte torsdag som jag trott hela tiden, så kan jag ju bara säga att den kändes genast ännu längre. Allt känns dessutom mycket längre när man inte riktigt kommit in i allting ännu, tacka vet jag postis-dagarna, dom går utav bara farten! Men ska väl komma in i detta också nångång. Det värsta med att vara ny på ett ställe är nog ändå att man vet att de övriga i personalen utvärderar en, alltså med varandra, hur man gör och hur man verkar vara. Men det är väl så det ska vara, lär väl kanske själv göra så någongång i framtiden med små stackars vikarier. Tog i alla fall ett lugnt pass med hästapållen ikväll så att han skulle få komma igång lite efter gårdagen. Men nu lite paradise och sedan sova, ännu mera fritids imorgon.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0