Mycket nytt på en gång

Med ett huvud vars innehåll mer känns som en gröt än en fast köttklump så kan jag säga att jag är måttligt trött. Alarmet blev min värsta fiende imorse det kändes som att det aldrig skulle gå vägen, men väl ute i "kylan" så vaknade jag halvt till liv. En hel dag på fritids med ett litet break för att fara till tandläkaren som förövrigt gick bra. Blir rätt intensiva dagar när allt är nytt och det är mycket att hålla reda på, nya namn och intryck hela tiden. Så jag skulle kanske ljuga lite ifall jag skulle säga att det inte känns skönt att sätta sig i postbilen imorgon, måste vila huvet lite. Och att det dessutom är fredag imorgon känns inte alls helt fel, denna helg är som sagt efterlängtad, för sömn är något jag värderar mycket just nu. Men tog mig i alla fall till stallet ikväll så jag piggnade till lite, blev en liten promenad i sällskap med Jonatan och hästapållen. Hoppas nu på att kylan håller i sig, älskar när luften känns frisk. Aja, nu blir det paradise för min del så godnatt på er.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0