Söndag

Har haft en skön helg som räckt rätt länge känns det som, och det hör ju inte till vanligheterna. Igår så fick jag mig äntligen tid i dagsljus till att byta mitt däck som haft punktering, men nu är jag less på däckbyten så nu får banne mig alla däck va hela till sommarn! Sedan följde jag även med Maria och hämtade en bal och kvällen spenderade jag i sällskap av trevligt folk. Bland andra Kamelen så det blev givetvis välbehövligt snack. Och på tal om trevliga människor så kommer Mathilda hem nästa helg, vilket är på tiden. Har även dumpat några småsaker i lägenheten i helgen och då jag kanske är ledig imorgon så hade jag tänkt fara och kika på tapeter till min blivande fondvägg. Annars har det varit rätt så lugnt i helgen och jag har sovit en hel massa vilket har varit otroligt skönt, sova är nog min grej.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0