Tisdag

Efter nästan tio timmars sömn så var jag väl hyfsat redo för dagen när klockan ringde, men hade gott och väl kunnat sova någon timme till. Men tur jag ändå hade den energi jag hade då det var en halvjobbig dag på jobbet, väglaget gjorde inte saken bättre, klockan gick men hastigheterna var inte höga. Efter jobbet så körde jag till Kaskeluokt, en spännande resa med tanke på att jag kör på reservdäcket efter min punktering, fick i alla fall nytta av timmarna jag spenderat på isbanan. Väl framme så kan jag inte påstå att det blivit mycket gjort, har mest bara tagit det lugnt och sett ikapp en massa missade avsnitt av olika program. Men nu sova och imorgon jobba.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0