Vart tog helgen vägen?

Den här helgen har verkligen rusat förbi, vilket nog kan bero på att jag jobbat idag, tiden går nog fortare när man gör något vettigt. Men i fredags såblev det jobb, och jag inser mer att jag faktiskt trivs riktigt bra i den blågula-räcern även om vissa dagar innebär stress uppöver öronen. For även och tittade på lägenheten då, så nu är det mycket tankar men jag tror att jag vet hur jag ska göra i alla fall. Och igår när jag var ledig passade jag på att rida igenom hästapållen ordentligt, mjukgörande, ställning, form, steglängning och tempoväxlingar. Jaa, vissa av er förstår garanterat vad jag pratar om och andra sitter möjligtvis som frågetecken. Han gick i alla fall klockrent min fina lilla pålle. Slänger väl kanske in något inlägg ikväll och jag hoppas också på att kunna publicera designen ikväll, beror lite på hur mycket tid jag har.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0